Агенства ООН:

У сярэдзіне красавіка на Marketing.by было абвешчана апытанне па адаптацыі на беларускую мову слогана Маrk a Difference глабальнай акцыі ААН «Мой свет». Арганізатары апытання прааналізавалі дасланыя варыянты і падвялі вынікі. Пераможцам стаў варыянт «Мне важна», які прапанавала Мая Махаровіч, спецыялiст па маркетынгу кампаніі «Алмiэр».

У сярэдзіне красавіка на Marketing.by было абвешчана апытанне па адаптацыі на беларускую мову слогана Маrk a Difference глабальнай акцыі ААН «Мой свет». Арганізатары апытання прааналізавалі дасланыя варыянты і падвялі вынікі. Пераможцам стаў варыянт «Мне важна», які прапанавала Мая Махаровіч, спецыялiст па маркетынгу кампаніі «Алмiэр».

Сення ў Офіс Прадстаўніцтва ААН Мая прыйшла разам са сваей сям'ёй, каб атрымаць прыз – кнігу «Крадзі як мастак», 10 урокаў творчай самарэалізацыі Осціна Клеона. Не застаўся без падарунку і сын нашай гераіні. Усяго арганізатары атрымалі каля двух дзесяткаў варыянтаў. На жаль, амаль усе яны былі так альбо інакш перакладамі з арыгіналу. У аўтара слогана, які стаў пераможцам, атрымалася паглядзець шырэй, выйсці за рамкі простага перакладу і перадаць сутнасць.

Больш фота тут.

Поделиться новостью